What most users don’t know is that the search engine is answering a different question than they are asking – it returns the documents that have the words that they entered (or synonyms if the application designers have provided this) which is sometimes not exactly “what” they are looking for.
https://lucidworks.com/blog/2014/07/02/automatic-phrase-tokenization-improving-lucene-search-precision-by-more-precise-linguistic-analysis/
The user is telling the search engine what they want. They are looking for specific things, not specific words. The more that we can do to redress this mismatch between tokens and things, the better the user experience will be.
1 comment:
Калі ў вас былі фінансавыя праблемы, тады вам пара ўсміхнуцца. Вам трэба звязацца толькі з містэрам Бенджамінам з сумай, якую вы хочаце пазычыць, і тэрмінам аплаты, які вам падыходзіць, і вы атрымаеце свой крэдыт на працягу трох рабочых дзён. Я толькі шосты раз скарыстаўся пазыкай у 700 тысяч долараў тэрмінам на 180 месяцаў з магчымасцю выплаты да заканчэння тэрміну прыдатнасці. Г-н Бенджамін дапамагае мне ў крэдыце. Звяжыцеся з ім, і вы ўбачыце, што ён вельмі сумленны чалавек з добрым сэрцам. Яго электронная пошта Lfdsloans@outlook.com, а яго нумар тэлефона WhatApp: + 1-989-394- 3740
Post a Comment