Зі здивуванням дізнався, що Біттернет скасував акцію "Приведи друга" (реферальна система, за якою клієнт, який реально підключив когось, отримував одноразову знижку в невеличку суму) і ввів нову акцію "Спробуй" (за якою людина за символічну суму може спробувати інтернет).
Багато акцій різних і вигідних це добре. Особливо для клієнтів.
Але, імхо, в першій акції купа людей мали стимул рекламувати послугу серед знайомих, сусідів (тобто довіреної аудиторії). Купа майже безкоштовних рекламних агентів за символічну плату з боку провайдера.
В другій акції провайдер сам змушений робити холодну пропозицію абстрактній аудиторії (стріляти наугад) за власні ж кошт рекламного бюджету.
Ну нє понятно же...
No comments:
Post a Comment