Pages

Wednesday, May 19, 2010

приведи vs спробуй або не всі акції однаково корисні для здоров'я

Зі здивуванням дізнався, що Біттернет скасував акцію "Приведи друга" (реферальна система, за якою клієнт, який реально підключив когось, отримував одноразову знижку в невеличку суму) і ввів нову акцію "Спробуй" (за якою людина за символічну суму може спробувати інтернет).

Багато акцій різних і вигідних це добре. Особливо для клієнтів.

Але, імхо, в першій акції купа людей мали стимул рекламувати послугу серед знайомих, сусідів (тобто довіреної аудиторії). Купа майже безкоштовних рекламних агентів за символічну плату з боку провайдера.

В другій акції провайдер сам змушений робити холодну пропозицію абстрактній аудиторії (стріляти наугад) за власні ж кошт рекламного бюджету.

Ну нє понятно же...

No comments: